رویدادها آرشیو خبر ها
حال روگانی خوب است نگران نباشید، به گونه ای که می تواند حتی در تمرینات حاضر شد

حال روگانی خوب است نگران نباشید، به گونه ای که می تواند حتی در تمرینات حاضر شد

روز گذشته خبر رسید که تست دنیله روگانی مدافع یوونتوس مثبت بوده و او به کرونا ویروس مبتلا شده این خبر با واکنش های زیادی روبرو شد و شرایط فوتبال نه تنها ایتالیا بلکه اروپا را تحت تاثیر خود قرار داد. اما حال امروز این بازیکن چطور گزارش شده؟

 

روگانی امروز هیچ تبی ندارد، حالش خوب است و به تمام پیام ها پاسخ می دهد، او حتی نیازی به استفاده دارو ندارد، به نوعی چنان خوب است که امادگی حضور دوباره در تمرینات یوونتوس را دارد اما روز گذشته چه شد؟

 

او روز گذشته کمی تب کرد، وقتی درجه حرارت او را بررسی کردند دمای 37.4 را نشان داد، با این وجود تصمیم گرفتند سریع بخش پزشکی را مطلع کنند. او شب گذشته در هتل یووه در اتاقی جدا استراحت کرد و تصمیم گرفته شد دور از خانواده باشد. زمانی که نخستین تست کرونا او مثبت شد یوونتوس طبق پروتکلی بازیکنان، مسولین، کارمندان و کلیه افرادی که در باشگاه یووه فعالیت می کنند را قرنطینه کرد. کاری که منطقی به نظر می رسید.

 

اما وضیعت سلامت این بازیکنان امروز خوب و نورمال اعلام شده، برای تایید و مشخص شدن شرایط نهایی او چند روزی زمان نیاز است او همچنان در بخش مراقبت ها خواهد بود زیرا احتمال اینکه ویروس وجود داشته باشد اما جواب تست او منفی باشد نیز وجود دارد.

 

این مراقبت ها کاملا طبیعی و طبق دستور پزشکان متخصص صورت می گیرد و سایر بازیکنان یووه نیز طی سه الی چهار روز اینده با تست های پزشکی روبرو خواهند شد زیرا شرایط برای انان نیز تقریبا یکسان است و احتمال مشخص نشدن ویروس در حالی که شاید وجود داشته باشد برای انان نیز هست. اما جای نگرانی نیست، همه چیز تحت کنترل است و در صورت مثبت شدن سایر ازمایش ها نیز مراحل درمانی این گروه به خوبی انجام خواهد شد، این را نباید فراموش کرد که ورزشکاران از سیستم تنفسی بسیار خوبی برخوردارند و این مسئله به بهبودی انان کمک زیادی خواهد کرد، پس جای نگرانی نیست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: